Wednesday, December 29, 2010

မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ အေဝး

Wednesday, December 29, 2010 Posted by ဂျေဂျူဝိုင်
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူမ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည့္
ေနေကာင္းလား၊ ေနရထုိင္ရ အဆင္ေျပလား၊ က်န္းမာေရးဂ႐ုစုိက္
ေမးခြန္းမ်ားကုိ အဆင္ေျပတဲ့ ေနရာကုိ ပစ္ခ်
အခုေကာ ဘာလုပ္ေနလဲ၊ ပံုမွန္စား ပုံမွန္အိပ္ရဲ႕လား
ကၽြန္ေတာ္ ဂါထာတစ္ပုဒ္ကုိ ရြတ္ဆုိရင္း ေနရာျပင္ထုိင္
တေလာကေတာင္ သူနဲ႔ ေတြ႕ေတာ့ ရွင့္အေၾကာင္းေျပာျဖစ္ေသးတယ္
နာမဝိေသသန၊ နာမ၊ ႀကိယာဝိေသသန၊ ႀကိယာ
ဘယ္သူကေတာ့ ရွင့္ကုိ ဘယ္လုိျဖစ္တယ္ဆုိလားပဲ
သူမမ်က္လံုး ေရွ႕တည္တည့္ လက္ဝါးကုိ ျဖန္႔ၿပီး ဘယ္ညာခါယမ္း
ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ရွင့္ဘက္က ဘယ္လုိခံစားရလဲ
ကၽြန္ေတာ္ ဟာသေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ ခပ္ျမန္ျမန္ေတြး
တကယ္ေတာ့ တကယ္မွန္တာ တစ္ခုခုရွိရမယ္ သိလား
ကၽြန္ေတာ္ သူမနဲ႔ အနီးဆံုး ေနရာသုိ႔ ေရႊ႕ထုိင္
ရွင့္ေဆးလိပ္မီးခုိးေငြ႔ကုိ ဒီဘက္မႈတ္မထုတ္နဲ႔ေလ
သူမထံတြင္ မ်က္ရည္အိပ္ ပါမပါ သိပ္မေသခ်ာ
ေအာ္ ကၽြန္မ ရွင့္ကုိ ေျပာစရာ ရွိတာ ခုမွ သတိရတယ္
ဆုိ႐ုိးမ်ား၊ က်င့္ဝတ္မ်ား၊ ပတ္ဝန္းက်င္မ်ား၊ ထံုးတမ္းစဥ္လာမ်ား
ကၽြန္ေတာ္ နားဖာကေလာ္ဝယ္ရန္ လုိေနေၾကာင္း သတိရ
ထုိစဥ္
ဒီဇင္ဘာေဆာင္းတစ္ခု သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ၾကားသုိ႔ ျဖတ္ဝင္။