Tuesday, September 15, 2009

မိမိကုိယ္မိမိ ခုိးယူေပါင္းသင္းျခင္း

Tuesday, September 15, 2009 Posted by ဂျေဂျူဝိုင်
သံစူးထားတဲ့
၂၅ ႏွစ္သားေလး
ေကာင္းကင္ႏွစ္ထပ္နဲ႔ေနတယ္
သမံတလင္းေတြ ကြဲအက္
တစ္ခ်က္ခ်င္း အသက္႐ႈသံေတြ
သြန္ပစ္ေနတာ
အေမေရ
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္
မုိင္ေပါင္းမ်ားစြာ ေ၀းကြာရ
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္
ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ခြဲခြာရ
အိပ္မက္ေတြ
တစ္ခ်ိဳ႕ ေမြးကင္းစမွာ ေသဆံုး
အားလံုးအတြက္
ကၽြန္ေတာ္ ကုိယ္လြတ္႐ံုးသြားတာလား
တစ္ခါမွ
မေရာက္ဖူးတဲ့ မနက္ဖန္
မ်က္လံုးထဲက ေတာင္ေတြဆီ
သြားဖုိ႔
အေခါက္ေခါက္အခါခါ အေမွာင္မ်ား
ဘယ္လုိ ခုတ္ထြင္လင္းက်င္းပ
(ရိပ္ခနဲ)
ေကာင္းကင္ေပၚ ငွက္တစ္အုပ္
က်ပ္က်ပ္တည္းတည္း
ပ်ံ သန္း သြား…။



ေမာင္သိန္းေဇာ္ရ႕ဲ ၁၉၈၇ က ကဗ်ာ။