Saturday, February 6, 2010

Beloved and Beloved

Saturday, February 06, 2010 Posted by ဂျေဂျူဝိုင်
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေသြးနားထင္ေရာက္စရာက
ကၽြန္ေတာ္ သူမကုိ ခ်စ္တယ္ဆုိတာတာထက္
သူမက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ျပန္ခ်စ္တာပဲ
အဲဒါပါပဲ မာရ္နတ္ရဲ႕ ျမႇားဦးဟာ ဒီေနရာမွာက်ိဳးတယ္

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အခ်စ္မွာ ေစ်းညႇိစရာေတြမလုိဘူး
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အခ်စ္မွာ အစုိးရမီး အားကုိးစရာ မလိုဘူး
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အခ်စ္မွာ ဘယ္သူပုိျမင့္လဲ တုိင္းစရာမလုိဘူး
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အခ်စ္မွာ အစြန္းထြက္ကုိ ျဖတ္စရာ မလုိဘူး

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔တေတြ လုိအပ္တာဆုိလုိ႔
သူမနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္အေပၚတစ္ေယာက္
ဘယ္ေလာက္ပုိၿပီး ခ်စ္ႏုိင္ၾကသလဲ
ဘယ္ေလာက္ပုိၿပီး လုိအပ္ၾကသလဲ
အဲဒါေလးပါပဲ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အခ်စ္က အျဖဴသက္သက္ ကြက္တိလွတယ္။